21/8

Disturbed 31/10 bokat och klart!

Tjabba tjena!
Nu är jag hemma igen efter en hel dag ute haha!
Drog iväg vid 12.46 med Erik&Amin till Rönninge där vi inväntade på Panto, som kom efter 100 år.
så erik åkte till tumba först för att snacka med michelle och sen kom panto och då åkte vi tre tillsammans till S-tälje där vi satt ett tag innan Hoffe och dom skulle spela som förövrigt var jätte duktiga! inte min musiksmak men bra iaf!
Sen kom Erik när dom kört 2 låtar med Dawe,Patrik och 3 andra snubbar typ, så där stod vi och lyssna haha.
Sen fick jag ett getingstick! vid bröstet som jag bajsont i nu eller det gjorde riktigt ont eftersom jag är allergisk och nu är det en svedsmärta!
Träffade Hagen där också och Tuppen, sen drog alla vi och skulle käka vi drog med dom och tog en läsk och glass, eftersom jag ville ha thai haha! kräsna jag.. not.
Efter det drog jag&panto och mötte upp erik&amin som käkat, gick till festival grejen igen och lyssnade på ett par tuuuunga snubbar haha eller inte..nej men dom var lite balla, sen hem igen.
och nu sitter jag här fundersamma jag och tänker på lite saker, aja det var skönt iaf att träffa Hoffe och det gick bra!
lite förändringar såklart men inget större än så, men nej nu måste jag städa. mamma får hem gäster imorn, suck.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0