äcklad

skönheten och odjuret passar inte in på er, ett odjur med ett annat odjur
passar däremot bra!

Hursom helst!
vad har jag gjort idag då? jo mike&tommy ringde&smsa om jag skulle med och festa i Älvsjö.
hade verkligen lust men tänkte sedan på konsekvenserna, jag åka ensam hem därifrån dragen på natten?
nej ingen bra idé! istället vart det filmkväll för mig&pappa, vilket var ett utmärkt val!
sen drog jag ut med Amin Alex Erik och anton typ.. haha var ute iaf med dom, och snackade allmänt och sånt.
trevligt trevligt, så välkommen hem älskade amin! :D
Men ja nu sitter jag här 3 på natten sur/irriterad som jag vet inte vad.
men men ska nog ta och bita i en kudde tills det går över, kan ju inte väcka päronen.
eller nej jag ringer nog söt om lite tröst! bra idé!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0