alla vill vi..

...vara omtyckta på ena eller andra sättet, likaså jag som alla andra.
inte att man ska göra till sig eller så, utan vara sig själv och bli omtyckt för det.
för några dagar sen gjorde jag bort mig, eller jag var elak.
riktigt elak
inte mot någon utan mot mig själv.
jag ser fläckar över hela mig och hur ofta/länge jag än duschar, så försvinner det inte.
jag är fortfarande den vita klänningen med fläckar, fläckar som inte går bort.
avskyr känslan, då man hatar det man ser eller allt man gör.
en bättring måste ske mot mig själv, kan inte leva såhär.
ett steg närmare på framtiden och suddar ut det värsta från förr.
då jag vart sårad och som jag nyligen vart trampad på tårarna.
det känns,och det gör ont.
få förstår vad jag menar, medans andra inte.
ni behöver inte förstå, för samma visa upprepas gång på gång.
snart igen, jag vill inte berätta men måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0