clown

tjenare alla stekare!
haha schteek och schteek då, men vad gör ni en underbar kväll som denna?
då regnet bara öser ner utanför mitt fönster.
själv kom man hem nyss, är super seg och vill ta ett vaarmt bad och bara typ somna haha!
dagen har varit full av saker att göra, försov mig imorse..
efter jag vaknat drog ja och hjälpte matte på jobbet, efter det tog jag mig en shopping runda. då jag fick med mig Jeans&tröja samt lite annat smått skit.
drog och jobba igen och sen åkte jag&mamma och hämtade thai-mat till mig, jammi!
mumsade i mig det när ja kom hem och ska göra det snart igen!
sen mötte jag panto en stund, mys! sen drog mamma&jag till centrum,
 för att handla lite inför fredag och så hittade jag ett par skor på den där Belle(?) sko affärn, ballt!
typiska jenny skor! haha sen är jag nu hemma.
funderar på vad man ska ha på sig imorn.. ska ju på Hoffe's spelning, lilla prinsessan ska nog med mig också.
trevligt trevligt samt erik och kanske amin.
Men nej nu väntar mat och ett varmt bad, ska ta bilder sen på mina senaste köp
PUSS

/ baby i miss u so bad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0