det finns inget vi

du&jag existerar inte längre, det finns inget vi

Tjabba tjenare alla söta jäklar där ute!
usch vilken seg dag det känns att det kommer bli, klockan är lite över 2 och jag sitter fortfarande i "pyjamas" och funderar på vad jag ska göra.
skulle till stan egentligen och tagit en fika med Tom men får se hur det blir med den saken.
Väntar på samtal från Viktor också, och sen av min mamma.
jag måste städa rummet vilket är bajs tråkigt.
men men tycker synd om alla er som börjat skolan idag! haha själv börjar man om en vecka.
fast inte nog med det ska vi ut på friluftsliv den 28-29 med övernattning första veckan liksom!
Kul? får hoppas på det
men nej nu väntar en massa saker på att bli gjorda
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0