första skoldagen

vaknade 06.30 imorse av att mamma kom in, det var hemskt att gå upp.
riktigt plågsamt, en plågsam död.
efter ett tag var det riktigt skönt att vara uppe, drack kaffe, fixade mig & allt.
tog bussen med alex&max och mötte upp dawe&oskar+2grabbar till.
väl i skolan var det inte bara upprop utan hade lektioner och skit också, så slutade vid halv 2.
första dagen det är tufft! tur nog kom jag i samma klass som alex&max&dawe&kim.
har lärt känna endel nytt folk idag, killar o några få tjejer. känns underbart!
trivs där verkligen! längtar nästan tills imorgon, eller om jag säger att jag längtar ljuger jag.
det ska bli riktigt kul med ännu endag med härligt folk och klassen är ju super!
men jag föredrar lov haha! lata jag.
men men efter skolan drog vi till donken o käka sen tog jag&kim tåget och jag hoppade av i huddinge,
föratt möta jocke&nette&emily, jag&jocke drog och käka och panto kom senare och även nette sen.
drog till stan och vinkade av bästaste linda vid tåget, fyfan tårar igen och av hennes text som kommer upp imorn.
så håll då utkik, för jag är så trött nu att jag knappt kan hålla upp ögonen.
klockan är 21.24 och kom hem för en halvtimma sen och drog tjugo i åtta imorse.
tufft&jobbigt, ska sova nu ännu en hel dag i skolan imorn.
hörs då, god natt PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0