förvirrad

jag avskyr hur du leker med känslorna, hur du leker med mig.
du vet att jag behöver dig men ändå håller du på?
jag är helt beroende, och kan inte bara lägga allt bakom.
det vet du..


Kom in för en stund sen efter varit ute med Amin Dano Erik,
vi var vid dagiset och snackade "killsnack" haha alla vet vi vad det innebär..
nej men det var kul att få vara med dom, som vanligt.
aja sitter här nu igen och har spelat sanning&konka igen med panto denna gång,
 och sitter nu och klagar på M som drar snart igen.. så blire sorligt nog.
aja ska sluta skriva, blir inge stan imorgon ska jobba ffs!
men ska springa på lunchen och ragga brallor iaf nog.
men nej nu behöver jag sluta skriva PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0