gårdsdag=gårdsfest

shuue bräää!
haha trodde inte att jag skulle komma hem såhär sent! klockan är nu halv 4, har haft en riktigt bra dag!
har haft så jäkla kul! och har säkert smittat hälften av alla på en jävlig förskylning!
för jag drack ur deras drickor och skit, not good at all.
but hey, who cares? haha!
var lekledare och allt det dära idag vilket var riktigt kul, allt man gjorde fick man sig en belöning på vilket gjrde allt ännu mer värt att dra sig ut till.
Farbror&kusin kom också dit och slaggar nu hos oss, mys!
Och Jovana hängde man med tills dag blev natt, käkade en jävla massa hamburgare haha! och sen kom bästaste tom till gården, vilket gjorde allt roligare! sen kom rickard&och en tjej dit en stund och då träffa ja&jovana saulo,dano&erik.
var med dom ett tag sen drog dom och jag var med tom i många timmar haha!
nej men jag har haft riktigt kul, men känner nu av att jag haft för dåligt med kläder...
it's to bad, men men den smällen får jag ta!
ska slänga nån enstakad bild imorn, så får ni något att skratta åt
PUSS på er, hoppas ni haft en trevlig lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0