glädje i högsta grad

ju högre förhoppningar desto större besvikelse

Gårddagen;
Vaknade vid halv 11 och käkade frulle och drog på kläder och drog mot tunnelbanan och mötte min linda.
åkte till skärholmen och shoppade ett par timmar, fick med mej en hel del grejer!
efter det åkte vi hem till linda en snabbis och hon bytte om och sådant, sen till mig och drack lite sen kom jovana då vi firade hennes födelsedag lite sent men lyckat!:)
sen åt jag&linda middag hos mej och fixade oss, gick en snabbis till Norsborg och mötte jovana,johanna&niklas och hämta mina grejer, efter det tog vi tåget till stan och gick runt på kungsan och leta efter folk.
där vi hittade världens sötaste nette&emily som vi umgicks med sen träffa vi Martina&saga och dom dära.
mot kvällen var vi alltså emily linda nettan och jag med stina&hennes jätte trevliga tjejkompis:)! och Alan&joseph&danne och deras polare mysmys!
sen drog vi till gubbängen och drog på fest ett tag och så!
Sen på natten var det dags för mig&linda att åka hem eftersom hon skulle ha match nu idag på morgonen!
men det var en jätte trevlig kväll igår iaf!
några bilder kommer upp senare när linda slängt in dom,
aja idag vakna jag vid 2 helt dödstrött och sitter nu här och vi skulle ha avskedsmiddag åt linda men inget verkar hända(?) tråkgt nog, så jag ska nu mysa ner mig i sängen med chips&loka och kolla på Mean Girls och sen kommer nog linda hit MYS:D
men nej är trött nu hörs sen!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0