gone baby gone

jag är helt slut i kroppen & orkar knappt tänka på något just nu.
känns bara så dumt alltihopa
har städat lägenheten idag + haft tvättstuga och packat och umgåtts med mina kära vänner;
linda&simon, var så skönt att få vara med dom.
kollade på min favorit; björn bröder !
linda gillade den, men inte simon *suck* haha! kanske förstående.
har nu vart och hyrt film som jag&pappa ska kolla på någon action grej tror jag det är.
sen ska jag sova, ska upp 5 på morgonen! så måste få lite sömn.
tur nog har vi hytt och sånt, så det ska bli så bra så!
Apro på resan så kommer inget bloggande ske föränns på fredag kväll då jag är hemma!
om jag inte är hos kusinerna något, men det tror jag inte säkert dom som kommer.
få se som sagt.
Men ni får ha det så underbart här hemma!
Vi hörs när jag kommer hem igen!
PUSSAR
p.s jag kommer sakna M dubbelt så mycket mer än vad jag gör och linda.g kommer jag längta efter så innerligt mycket! LOVE LOVE LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0