i need you

look into my eyes and tell me what you see

hej på er på andra sidan skärmen!
känner mig ganska nyvaken fast jag vaknade vid 12 och nu är klockan snart 14.00.
vaknade av en massa sms från vännorna, och min v.i.p granne Jovana.
drog på första bästa kläderna och gick ut på gården och satte oss och snackade allmänt, mysigt.
kom hem igen efter en timme och käkade kinagryta! mums!
men vad händer idag?
dagens dilemma.. dra mot rönninge hållet?, dra till tumba? dra till haninge? eller mysa hemma?
hm.. vet inte ännu, behöver tänke tid. men klockan är ändå bara 2 så, ingen bråttom alls.
funderar på att göra iordning ett bad och ha ansiktsmask och såna grejer, så man känner sig fräsch oavsett vad som än händer ikväll.
men ska nog snabbt ner till centrum för att gå till apoteket. juste syrran kom hem igår!
så nu har hon presenter till mig! love it!
hon köper alltid så söta saker, can't waaait! haha
men nej nu tickar tiden, idag kommer bilder upp från mina köp, och från igårkväll.
så håll utkik!, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0