it's to bad

jag suger på att uppdatera, eller egentligen inte.
är bara så sjukt trött efter skoldagarna och går o lägger mig nästan direkt för att orka med ännu en dag.
vilket många anser "fult" av mig för jag tar skolan på största allvar.
men när jag väl kommit i rutin så blir allt vanligt igen, likaså mitt bloggande.
dagen var tuff idag, träffade linda.g på morgonen, sen hade jag sv, arb, eng och HV hela eftermiddagen.
skönt som fan med klart man blir trött,
efter plugget drog vi till tumba där jag träffa massa folk; norén, Tobbe, lizette, andy&fredde och lite annat folk!
och på måndag ska jag och mamma handla arbetskläder till mig, finally haha.
och imorgon drar hela ettan till UTÖ tills fredag, ska tälta där och jag ska sova med grabbsen; max,alex,dawe haha!
men det ska bli kul, så nu måste jag packa, duscha och käka, sen film o slagg, ska vara i västerhaninge vid 10.45.
slänger in ett inlägg senare och kanske imorgon bitti, annars hörs vi på fredag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0