just stay for a while

"stanna även om det bara är sekunder vi pratar om, bara en liten stund"

är det typiskt mig att fly ifrån min problem? är det typiskt mig att följa med även om jag inte vill?
ja hemma är det så, jag hade så många planer för veckan, men gav upp direkt när mamma sa att vi skulle till finland.
ville bara skrika men gjorde det inte, jag håller alltid sånt inom mig.
istället fick pappa ett utbrott om att jag skulle med, han tycker jag borde stanna hemma.
men jag har inte mage för att säga till om såna saker.
jag gav upp direkt, men jag kommer tillbaka när allt är slut.
bara jag får träffa dig sen så klarar jag av det här.
usch jag hatar såna här ångestkänslor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0