krök

Tjodiluu
Nu är jag hemma igen, drog först ut med Erik&Patrik sen snabbt till hallunda och handla.
sen hem och hämtade dricka, drog mot erik och där vi väntade på:
Niclas& hans brud sen drog vi till dagiset och krökade på,
sen kom markus som satte fart på alla, haha!
inte för att patrik va så nykter när jag träffa han men iaf! haha
sen drog vi till kiosken för ja skulle handla ut cigg sen drog vi och mötte Max.
Sen drog niclas&bruden hem och vi lallade runt och träffade Amin&Micke.
Sen efter det drog jag med Max,Markus och Patrik hemåt,
eftersom alla inte var så nyktra haha, där på vägen där vi även träffade Putte och Markus lillesyrra och några till, sen lala jag hemåt och är här nu.
Mike och dom vill att jag kommer till Älvsjö men tvekar lite på att dra dit ensam, känns lite läskigt.
får se vad som händer, natten är ung och jag har sommarlov!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0