lycklig

gårddagen var hur lyckad som helst, lika lyckat var vädret som inte släppte ner en endaste droppe på oss.

Fick skjuss av min gulliga mamma hem till Jennifer, tog sin lilla tid innan hon förstod att jag var utanför huset.
gud vad underbart det var att träffa henne, har inte sett henne på evigheter kändes det som.
Väl där så fixade vi oss lite och gick sedan till Ica och till Gula villan för att handla ben&Jerry glass och sen kärlekmums till kvällen.
var sedan hos jennifer en stund och bestämde oss sedan att åka till Uttran där söta Martina befann sig och Hannah&Charlie. Satt och myste där vid bryggan! sen kom Sofie dit och efter en stund drog Charlie&Hannah hemåt och vi satt och snacka tjejsnack och drack lite öl.
Vid 11 tiden åkte Martina hem och vi tog oss en mysigt dopp, haha och tog lite foton och sådant.
Rörde oss mot tumba vid 12, typ och var hemma vid 1 helt utmattad och somnade gott.
vaknade 7 imorse av att jag inte kunde sova, så gick upp och käka frukost sedan kollade film med pappa och somnade till en stund.
har nu duschat och så, ska ner och vattna blommorna hos jesper,
och förlåt Viktor för att vi inte kunde ses idag..
vi får ses när jag kommer hem, bara det att jag måste hinna packa och sånt.. förlåt<3
vi ses nästa vecka bästaste<3

Men nej nu har jag en massa att göra.
skiver senare, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0