mamma mia..

... imorgon är det första skoldagen i Södertörns fria hantverksgymnasium.
jag är hur nervös som helst, angående vad för folk det går där, och allt sånt.
men tur nog har jag världens bästa killkompisar som ska börja där också; max alex dawe
så imorgon går bussen 07.40, hur ska jag ta mig upp på morgonen?
herregud asså, kommer vara toltalt död när dagen är över.
inte nog med det ska man vara i centralen vid kvart i 6 för att vinka av linda.s på tåget, usch vad sorligt!
så man ska typ hinna hem och sen till tumba och sen centralen. nej usch jag behöver nog sömn.
men innan det.. en film! clueless blir det, as bra tjejfilm!
Nej berättar mer om min dag imorgon hur allt gått osv.
puss&kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0