movie night

har nu kollat på Save the last dance & Ondskan.
 vilket är filmer precis i min smak,
okej..
jag älskar barnsliga filmer också,
alltså typ disney men det är inte barnsligt det är en klassiker!
men men, imorgon vad händer då?
jo jag har några små planer som kanske blir större
haha nej men ska förhoppningsvis träffa mina älskade vänner Viktor&Johan, vilket jag hoppas blir av.
träffade ju Johan i Skärholmen igår, gosh vad snygg han är då! haha nej skoja bara.
han har ju förändrats en hel del, enligt mig&linda.
växt bra många cm, och allt sånt, men det var jätte trevligt att se honom.
men men nej nu är jag trött och ska försöka göra Marcus trött också, så ja kan sova!
God natt & Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0