mys med dom bästa

den här kvällen var den bästa på länge!
det är såna här stunder man vet vad man kämpar för och vilka man skulle kunna offra allt för.
kvällen var tilllägnad till våran bästa linda söderberg som på måndag åker upp till Kiruna för att börja gymnasiet.
vi önskar henne all lycka här i livet! det är inte sista gången vi ses, men på ett bra tag är det!
jag ska komma upp och hälsa på jag lovar!
Nej men kvällen började att alla möttes upp vid solbo och gick för att handla gott inför kvällen, som vart typ 100 kg godis och massa läsk och annat! haha gick till linda gav henne våra presenter och kollade på skräckfilm! som jag typ dog av haha helt förjävlig film.. hatar skräckisar..
Men men, dom som var med ikväll var; Jag,Linda.g,Panto,Nette,Emily,Jocke,Pernilla och såklart Linda själv.
vi hade hur mysigt som helst! Sen vart kvällen till natt och det var dags att ta bussen hem,tråkigt nog.
men på måndag ska vi vinka av henne vid tåget :'( fy satan vad jag kommer gråta.
Vi alla fick ett gossedjur som hon gjort som ett minne av henne, usch det får mig att vilja gråta.
bilder från kvällen kommer upp imorgon då linda skickat alla bilder.
Men nej nu väntar en efterlängtad säng!
PUSS

Kommentarer
Postat av: melli

BUUUUUUUUUH :D:D:D

2008-08-24 @ 15:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0