nothing without you

lördagen;

Mötte upp Sofie&Jennifer i Salem Centrum, där vi gick runt en stund och satte oss ute på en bänk där vi såg Hoffe, trevligt! var o handlade lite, sen gick vi till murgrönan och satte oss och lite olika band körde sina låtar, visst var alla bra men inte nått i min smak. men vem bryr sig? alla var ju grymma.
sist av alla var det Hoffe's band's tur, dom var minst lika duktiga som på pretzeltown!
Efter det drog vi och mötte Emelie vid bussarna, där dom åkte till tumba snabbt för att hämta lite grejer, och jag&jennifer drog vidare på fest med Tuppen som var totalkaos. men de skadar inte, tom till min stora räddning bjöd dit oss.
så han kom och hämtade Mig Jennifer Hoffe Anton tillsammans med Crille och Erika.
Drog till Johan's kräftskiva, där det fanns en del bekanta trevligt nog!
Hoffe&Anton drog efter en timma typ eftersom dom inte kände så många där, men vi stannade kvar.
kvällen flöt på bra, lärde känna endel nytt folk, som alltid är lika trevligt!
Vid 3 tiden drog vi typ med lite annat folk som skulle hit och dit och jag&jennifer åkte till Sean.
Där jag sov över men inte jennifer, varför vet jag inte.
så natten tillbringades med Sean haha som är ganska så lustig, sov som en gris asså haha.
drog vid 12 på morgonen hemåt och umgicks med jovana enhel del.
Handlade och lite skit, sen har jag bara häckat framför Gossip Girl i ett par timmar.
Och ska nu ta ett bad och fräscha upp mig, första skoldagen imorgon!
Pirrigt? aah det kan man säga haha!
Men skriver mer sen, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0