oh sheeeet

Shooo breee
haha, skojja... inte =D
nej men mötet idag gick riktigt bra imorse! trots att jag var super trött, så piggnade man till fortsom bara den, när lilla hunden flög på mig och bet mig i tårna! haha
Efter mötet gick jag hem igen och började städa överallt här hemma och fixade tvätten.
så nu sitter jag här och magen kurrar snackar med linda i telefon som kallar mig laaat för ja inte orkar fixa mat!
men erkänn det är jobbigt? haha!
ikväll vad händer då?
jo mamma ska ju ha tjejmiddag och pappa ska ha grabbkväll ute nånstans, trevligt.
och ja? ehm ja ska nog till linda söderberg och ha en liten tjejkväll!
MYS, men får se hur jag tar mig dit bara!
men nej nu ska jag fixa nått att äta!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0