prinsessor

laura&jenna kom förbi mig idag och lämnade morgondagens uppgift samt två bilder ifrån jenna's 5 års kalas.
you remember? haha eller inte.
dom är verkligen så himla vackra dom små flickorna att jag dör, det finns inget jag inte skulle göra för dom.
så efter en stund bestämde jag mig för att gå ut på gården där det fanns lite folk, samt flickorna som jag lekte med en stund. sen kom jovana och vi tog en promenad och träffade alex,saulo&dano.
trevligt trevligt! sen hemdags och tog ett låångt varmt bad, och hade ansiktsmask&hårmask och sådant.
i looove
men nu ska jag nog kolla tv sen sova är riktigt trött och har en långdag framför mig imorgon,
ska upp vid 9 och fixa det sista med tipspromenad(?) heter det så?
som jag&heidi har fixat, ska bli kul!
ska fota en massa imorgon om vädret vill det, men god natt på er!
hoppas alla haft en trevlig fredag, puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0