queen of apology

jag ler och ler, men vad fan hjälper det mig?

jag brast ihop idag rejält, så det slutade med att jag träffade jovana en stund baraför att snacka av sig och så.
efter en stund smsade bästaste max&alex att dom var i fittja på tuben, så jag gick föratt möta dom och även en glad klarre&viktor var där! usch vad jag saknat dom!
sen drog dom och jag&alex&max gick runt ett tag så jag fick prata av mig med dom också, super skönt att veta att dom finns där för en<3 älskar dom verkligen
följde dom sen till brunna där vi skrattade så himla mycket hela tiden åt en massa saker. haha herregud asså vad kul man kan ha!
sen påväg hem så ringde söta linda mig så snackade med henne tills jag kom hem då jag åt och ringde sedan henne genast igen, mysmys!
vi har massa planer inför morgondagen! härligt som bara den!
så imorgon kan man hitta oss nästan överallt eller var som helst, haha!
men det ska bli kul såklart!
Men nej nu ska jag tvätta bort sminket och prata med jocke, planer på söndag också!
Men hörs sen typ
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0