så jävla seg

nu är jag klar med allt jag skulle göra!
känns super skönt, med ett rent&fräscht rumt, eller båda orden kanske står för samma sak? whatever!
stod där i badrummet och la märke till att ja börjar få längre hår, än vad jag hade.
i samma stund insåg jag också att jag skulle behöva klippa topparna, vilket jag gjorde!
drog fram saxen och klippte, är rätt så nöjd! haha
imorgon måste jag till stan somsagt och handla lite inför skolstarten nästa vecka.
alltså inte skolböcker och sånt, nejnejnej inte min grej.
nu snackar vi väska,skor,jeans,smink haha!
typiskt mig, nej men de är för att min söta mamma redan handlat alla saker inför skolan.
gulligt va?
aja måste bara tilllägga, att jag är super duper lycklig/glad vad som helst!
men ändå så seg? hur går det ihop? vet inte bryr mig inte haha!
PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0