sunday bloody sunday

söndag idag, jahapp en skolvecka framför sig nu.
måndag imorgon, känns skönt på något sätt men ändå inte.
för den här söndagen var den värsta på LÄNGE, jag vaknade upp och tog en titt i spegeln..
och får syn på 2 finnar, jag har mensverk, fortfarande sjuk, miff hår har aldrig sett förjävligare ut.
jag var så deprimerad att det fanns inte, hoppade in i duschen direkt, kom ut satt musik på hög volym och försökte se allt positivt på något sätt och klarade allt. var på apoteket och nåra fler ställen med jovana och hyrde filmen P.s i love you, ska berätta om filmen sen, som var super! sen hyrde ja&pappa en film vi ska se ikväll, skönt med filmkväll.
aja idag ska jag rita klart min pall som jag ska göra måste bara lära mig hur man räknar ut volymen på en pall, intressant. sen städa rummet bara.
imorgon blir det ingen idrott för mig i skolan, så jag slutar nog vid 12 då, skönt.
men måste sedan åka och handla arbetskläder haha! gud asså.
och aprå på bilderna i förra inlägget är det dom enda jag bjussar på från igårkväll.
men nu har jag endel att göra,
hörs snart igen
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0