sweet home

nu är jag hemma igen ifrån UTÖ och är hur sjuk som helst,
men utö var hur vackert som helst!
kom till "campingen" vid.. 1 kanske? och käkade&slängde upp tältet och sådant,
sen var vi på en rundvandring på ca..2 tim. inte sådär jätte intressant i själva ämnet ,
men ställena var speciella på sina sätt.
kom tillbaka till "campingen" och där gick vi och la oss en liten stund.
sen upp igen då "orre"/oskar & Ludde och resten av grabbarna hade tänt på brasan.
så det var grillning som gällde då, myggor fanns det gott om! och det syns på min fejja-.-
efter det tog orre,max,kimpan sig ett dopp vilket var kul, sen tog jag,alex,ludde,orre&kim en promenad runt på utö.
sen kom vi tillbaka och max&alex gick typ och la sig direkt och jag satt upp ett par timmar extra med resten av killarna vid brasan, mysigt va?
sen var det sovdags för min del, myste mig ner mellan max&alex, och hoppa in i alexs täcke ett par tim.
tills ludde började sjunga elvis låtar och allt, och tills läraren kom o sa till.
somnade om lite halvt och väcktes sedan av max som fråga om ja frös och sa att jag hade feber..
så där låg jag med två täcken typ och myste.
vaknade vid 8a idag med feber,ont i halsen och allt -.- käkade frulle&packade.
sen drog vi ner till hamnen typ och hyrde cyklar och cyklade en hel fucking mil!
trodde jag skulle dö, bokstavligen asså. sen när man väl är framme så var man inte framme, typ cyklat 1.7 km i onödan så då tyckte ludde alex och resten av folket att vi skulle cykla klart till hamnen så det återstod 3 km till.
sjukt jobbigt, men tur nog väntade grabbarna på mig när jag cykla haha!
vid hamnen tog vi lite mellis och väntade på båten i ca 2 tim -.- sen hemfärd och i nynäshamn hämtade max's morfar oss igen och körde hem oss.
och nu är jag här utmattad och sjuk som in i helvete, tänkte dra ut idag men nejnej det blir sova och så.
ska nu springa till apoteket och hämta medeciiin med mamma
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0