tuffa tider

det känns som du är den enda, den enda jag behöver för att ta mig framåt i livet och inte backa bakåt för att kunna ta mig framåt, du har gjort det omöjliga möjligt

fredag idag, vill ut vill vara frisk vill vara taggad, jag vill sova..
alla är typ övertaggade i tanken på skolan har börjat och det äntligen är helg,
är det verkligen något att hurra över så?
jag ska ta det lungt hela kvällen, men imorgon har vi gårdsfest som jag ska hjälpa till med som alla andra år.
så min lördag imorn lär tillbringas här, skönt faktiskt.
ska läsa mina eng fraser som jag ska kunna tills på måndag! tror ja..
men nej nu ska jag göra ett bad, och sen kolla film!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0