vad är det som händer?

en person som jag berömmer så innerligt mycket är Sofie Norén, just för att hon är sig själv och står för sina åsikter och skriver som ingen annan kan. beröm till dig!
jag läste henne's blogg häromdagen och såg ett inlägg om hur vi tjejer har klankat och gör ner blondinbella.
att vi väljer att inte tro på henne's övergrepp just för hon vågar anmäla det och det tydligen är henne's fel?
och svaret om varför tjejer aldrig anmäler ett övergrepp är just för den här situationen vi tror inte på henne som vågar anmäla det.
det är ju sjukt? men vi tycker synd om dom som aldrig kommer våga anmäla sitt övergrepp.
hursom helst är jag ett stort fan av sofies blogg för jag fattar precis vart hon vill komma.
det finns så mycket olika folk typer vi ser ner på men som egentligen vill göra något av livet klankar vi ner till 100%.
är det inte en sjuk värld vi lever i?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0