vänner föralltid?

alla gör vi våra misstag, vissa av oss vågar knappast göra något just för man är rädd för att misslyckas och att en andra chans kanske aldrig finns där.
men en andra chans har vi alla även om vi inte själva vet om det.
jag förlåter folk hela tiden för deras misstag för jag vet själv hur det känns att göra ett misstag som man tror man aldrig blir förlåten över.
jag har gjort/sagt en massvis med dumma saker, som jag ångrar men lärt mig att leva med.
för dom sakerna kommer alltid att stanna kvar vid en.
man lär sig av sina misstag och man kan inte göra för många utav dom, för då misstaget skett det är då man lärt sig.
man lär sig inte bara av övning utan man måste kunna göra misstag för att lyckas.
ingen kommer till slutet utan gjort ett endaste misstag.
även om man alltid varit omtänksam osv. och aldrig gett kritik så är väl det också ett misstag?
just för man hållt det inom sig för länge och för att folk sedan har en uppfattning om att man gör allt dom ber en till och tror att en är svag och har inget att säga om.
det är väl ett misslyckande det med?
men konstigt nog har inte den personen lärt sig utav det,
vi ska lära oss av våra misstag och inte göra om dom.
eller är allt tvärtom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0