yesterday;

Satt nog uppe igår en aning för länge, eller det känns så iaf.
kanske inte alls var det, 4 brukar ja ju gå lägga mig såhär på loven,
men i tanken på att jag knappast gjorde något vettigt så känns det lite sent.
aja vaknade idag av panto's sms och ringde upp henne och snacka en timme minst med henne.
skönt! ska ses imorgon, känns bra faktiskt vi har missat endel.
igår så satt jag&max och spelade sanning&konka på msn, haha det var as kul!
fyfan asså, och sen körde jag det med några fler haha!
Och vad ska jag göra idag?
jo städa rummet+lägenheten och hos kajsa&kimmy, så himla stökigt här hemma.
och mamma&pappa uppskattar alltid att jag städar och håller ordning på lägenheten.
och sen mot kvällen ska jag nog ut kanske med max och dom, får se vi skulle höras senare.
så får se får se.
men nej nu ska jag sätta fart på allt det här måste duscha också, så har en hel del att göra nu.
imorgon blir det stan för en liten shopping runda!
Men hörs sen!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0