du förstår inte

du kommer aldrig någonsin förstå
förstå vad jag bär på, tycker eller känner
du har inte levt mitt liv, du vet inte hur inlåst jag känner mig dag in & dag ut
vilken press jag har hemifrån, att alltid göra det bästa, aldrig misstag
saker jag kommer att ångra, så som jag vågade förut, då jag faktiskt levde mitt liv
tillskillnad från idag, då jag knappast vågar lé ifall det är fel tillfälle
värst av allt är nog att du också ha höga förhoppningar om mig, du är nog lite som dom.
ni vill ändra på mig, till endel har ni alla lyckats.
och just att du blir besviken och skriver om det som vilken annan person som helst kan läsa,
det har du aldrig tänkt på eller så vill du bara visa dom vad det är för skithög du har till vän, är det så?
berätta, öppna dig förfan till mig, så som jag faktiskt försökt.
trots att det är skit svårt och jobbigt, varför inte ta det med mig direkt?
håll inte på som du gör, innan du ens vet vad som händer runt omkring dig.
för jag är fortfarande jag, och du kommer alltid vara du.
vi kan inte styra varandra, men vi kan göra allt bättre.
men om vi inte förstår varandra då kommer det rasa ihop när som helst.
det vet du också, men du tror inte att jag märker sådant.
bara för att jag är jag.
vi lever våra egna liv, men endel tillhör du.
det vet du, men ändå ska du hålla på? varför?
jag gör som du nu, nu vet du hur det känns.

Kommentarer
Postat av: sophia

Vaddå alltid drar upp i bloggen? Jag försökte hela kvällen igår att få tag på dig! Hur ska jag då veta att det hänt någonting? Jag menade ingenting illa men jag blev bara jävligt ledsen för att du inte hörde av dig. Du kunde bara skickat ett litet sms och sagt att du inte kunde följa med.

Det jag skriver i min blogg är bara skitsaker. Jag skriver dom anonymt så ingen vet heller vem de e riktat till. Du gör också så då och då. Alla gör de. Men förlåt så mkt, ska inte göra det nå mer. Hedan efter håller jag det för mig själv.

2008-12-26 @ 22:45:29
Postat av: sophia

Vaddå alltid drar upp i bloggen? Jag försökte hela kvällen igår att få tag på dig! Hur ska jag då veta att det hänt någonting? Jag menade ingenting illa men jag blev bara jävligt ledsen för att du inte hörde av dig. Du kunde bara skickat ett litet sms och sagt att du inte kunde följa med.

Det jag skriver i min blogg är bara skitsaker. Jag skriver dom anonymt så ingen vet heller vem de e riktat till. Du gör också så då och då. Alla gör de. Men förlåt så mkt, ska inte göra det nå mer. Hedan efter håller jag det för mig själv.

2008-12-26 @ 22:45:55
Postat av: Anonym

kunde du inte pratat snabbt med mig då medans du var hos ludde? så jag hade vetat.

Jag trodde att du bara dissade mig. därför blev jag förbannad.



ja okej.

ja, men som sagt jag försökte få tag i dig, men eftersom jag misslyckades med det så var det ganska svårt att ta det med dig då.

2008-12-27 @ 18:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0