"fanfanfan det skulle ha varit du"

har bakat en massa fina pepparkakor hos jovana och kollat tv hihi mys.
nu sitter jag här och kikar igenom andras bloggar, kom in på panto's blogg
och där stod det " jag är besviken på dig, är det här vad du kallar vänskap " typ
jag vet att det var riktat på mig
det var då alla gymnasietankarna uppstod, hur mycket man förlorat varandra.
alltså det är ju inte som det var förr och så kommer det aldrig bli.
aldrig
jag är verkligen en av dom som inte håller kontakten så som man borde, utan jag har mest under det här senaste halvåret fokuserat fullt ut på skolan, skolan prioterar jag först, och sen har man därifrån lärt känna nya vänner som man kanske valt före sina andra vänner, dom man kännt längst.
och jag har faktiskt inte tänkt på att jag inte har så många kvar utan det är då och då dom tankarna uppstår och då svider det.
vissa tänker på det oftare än andra, just för där man är nu så känner man ingen sen tidigare.
tillskillnad från mig som faktiskt har ett par st sen tidigare vänskap som fått mig på andra banor.
så jag erkänner jag har inte hållt vårat vänskapsband riktigt utan mer glömt det ? jag vet inte själv..
det är fel, och det ska ändras.
förlåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0