HAHA panto...

här sitter jag med min underbara vän panto
har fått i mig endel gott skratt under tiden hon varit här
men bäst var ju nyss när vi var ute med wilma, så hade panto sparkat iväg bollen varken jag eller wilma såg den så kommer panto såklart springande som jag vet inte vad och ba: jaaag seeer deeeen och floooops så låg hon på marken sprattlande som en liten fisk och wilma förskräckt skällde av rädsla av att bli smutsig!
HAHA och nån jävla sympati visar jag aldrig!
där stod jag as garvande med tårar i ögonen! hahahahaha herregud
Men men bort från det haha, .. jag&panto har även sökt jobb idag!
duktigt va ;) hihi
nej nu får jag massage, hare bra!



watch out!

p.s  värst av allt är nog att HAHA panto fick aldrig tag i bollen hon var ute efter!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0