If you think you're hurtin', you ain't seen nothin' yet.

I just need your all or nothing..

Fan det är inte långt kvar alls nu på året, inte för att det spelar någon roll att det blir 2009, liksom det är ingen förändring.
bara att allt det här året har gått så jävla fort, kanske lite för fort?
Aja nyårsafton härnäst, får se vad man hittar på då och allt, får se liksom :)
imorgon ska jag & pappa till skärholmen iaf och se om man hittar något kul att dra på sig på nyår eller något.
Aja nu ska jag göra något vettigare än att sitta här, känner mig så degig idag att det finns inte.

p.s
jag saknar dig som in i helvete! du är helt underbar, kanske tilloch med för bra?
see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0