my love

världens bästa linda kom hit igår, hade planer att dra mot tumba men vi bestämde oss för att vara hos mig.
satt här och drack och sjöng karaoke i fulla rullar, även jovana hoppa in!
super mysigt!  sen bestämde vi att linda skulle sova över vilket hon gjorde, nattkäk på donken, trots att jag hatar donken så vart blev det så. haha whatever!
när vi kom hem pratade vi om min kommande london resa, som ska bokas nästa månad typ!
så vill vi övertala lindas päron att fixa pass till henne så hon kan haka på!
förjävla najs, aja sen kolla vi p.s i love you, sen sov vi hihi
sen imorse var vi i kyrkan :o haha! vad fan hände liksom?
aja det var mysigt hihi.
nu ska jag ta ett bad och kolla lite konserter och priser o sånt inför ENGLAND!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Mischka

skön bild:)

2008-12-29 @ 00:39:22
URL: http://miischka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0