yesterdaaaay ...

Igår tog jag mig en sväng förbi hemma hos Jennifer för att kolla in deras hus och hälsa på:)
Dom hade suuuuper fint hemma! Sen så vart det en god middag där och sen så satt vi och snacka och sånt :)
Sen fick jag skjuss av Sussi till Bremora där Ludde mötte mig och vi gick hem till han och kolla film, det vart jönssonligan & Road trip, haha så där låg man och dega super skönt med en lugn kväll:)
Sen satt vi och snacka allmänt om allt som föll oss in, trevligt :)
Sen följde han med till bussen och sen väl hemma tvätta jag bort sminket och allt och hoppa i sängen och sov:)
imorse eller imorse.. vid 1 tiden gick jag ut med wilma sen kom jovana en stund förbi här.
Satt och snacka och sådant, nu ska jag hoppa i duschen och fixa mig och rummet innan farmor&farfar kommer hit på middag:)
aprå på det, skulle ha åkt till dalarna om det inte vore för min familj, vi har en del att fixa.
tråkigt nog...
aja nu är det bråttom
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0