åh bebiiiis



Imorgon kommer den här skönheten hem till oss och stannar i ett par veckor, åh vad jag längtar!
Så imorgon ska jag&min kära granne ner till djuraffären och handla lite smått och gott åt mina små bebis djur! hihi
Iaf. Idag har jag inte gjort så mycket har segat endel men varit ute mycket också, var ute med Jovana ett bra tag.
Sen ut med Alex (grannen) ett tag, satt och snackade osv.
Sen messa Bjerke mig och fråga om jag kunde möta honom, visst kunde jag det.
Så jag följde med honom halvvägs hem, sen kom (andreas)(?) också och tog över.
så jag kom inte hem för så länge sedan och ska nu sätta på en film sedan sova, har endel planer för morgondagen.
- Ner till centrum föratt handla lite
- Träna & Sola med Jovana
- RIGA kommer hihi = långpromenad med jovana osv.
- Chilla galet resten av dagen genom att hyra film och sådant, mys!
Men nej nu ska jag sluta blogga, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0