besviken

halloj på er godingar!
idag försov jag mig,såklart.
så när jag vaknade stressade jag som en tok för att ta mig till skärholmen, väl där tog jag det lungt.
fick med mig hem lite grejjer,
- grå kofta - monki
- randiga shorts - gina tricot
- linne med tryck - carlings
- trosor - twilfit
sen åkte jag&mamma vidare till kungens kurva där jag fick med mig lite mer saker.
- örngott osv - jysk
- stora blockljus - rusta
- skönhetsprodukter - h&m
sen lite annat skit hittade vi, mysigt.
sen var det hemfärd och en långpromenad som gällde för mig&riga.
var ute i 1½ timme, skönt! kom hem lagade lite käk och glodde film.
nu ska jag snart ut med hunden igen, sen blire kolla tv med lite gott&smått.
imorgon ska jag ha tvättstuga på morgonen och sen ska jag träffa Sebastian :) mysigt!
får se vad vi hittar på, men nej nu är det promenad som gäller.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0