choklad

just nu är jag i ett stort behov av en bra tidning, skön musik och choklad baraför att lätta på tankarna för ett tag.
inatt/imorse så började det spöregna som många av er nog märkte?
ja, jag har en hopplös fönsterbräda som gör att det låter 100 ggr värre av allt regn, så jag trodde att det var krig ute och flög upp ur sängen och vart lättad när jag såg vatten.
bara att sova om, men väckt vid 11 av ett samtal ifrån jennifer, och käkade frulle vid 3-halv 4 tiden!
Och nu är jag så seg att det finns inte, ska bränna en bra cd, ta mig ner till shell och handla sen chilla hela dagen lång.
fast hunden måste få sina promenader också, men det fixar sig! han ska med ut och handla haha
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0