coldplay

jag har lite problem jämt med dom här rubrikerna, så dagens fick bli; Coldplay
just för att jag lyssnat på dom hela natten och morgonen, det är underbart, för underbart.
det vart inge jobbande för mig idag, hade så jäkla ont i halsen så det var ingen idé.
det är nog bäst att jag vilar inför Gotland och har trots resan en massa saker att göra innan känns det som.
Men nu ska jag ta det lungt iaf. så jag inte stressar i onödan vilket jag ofta gör.
klockan är nu dessutom 14.13 och jag har precis vaknat, och pappa gör "frukost" mellanmål, whatever till mig.
Sen ska jag börja röja undan i rummet och börja packa lite smått och promenad med hunden också.
men nej nu ska jag sluta blogga innan det blir alltför mycket av det ointressanta.
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0