coooome oooon

tack till människan som uppfann cykeln!

Många tar sig inte långt nu när buss-strejken är igång, men min vän panto ska idag bevisa att man kan ta sig från ödemarken till ghettot på en cykel, en lång väg med massa avfarter!
Jo vi kom fram till att cykla så ja så blir det också, ifrån Nytorp i Rönninge ska hon ta sig hit till Eriksberg.
Men snäll som jag är har jag lovat att möta henne också på en cykel! det är coolt.
Men men ingen tältning vart det icke, men det hindrar inte mig ifrån att ha kul.
vi ska träffa Mike och gänget idag, ballt som bara den!
Och nu ska jag till grannen och mata sköldpaddan, som är helt galen. typ som alien..
shet pommes, sen måste jag äta&dammsuga rummet. HUR FAN SKA JAG HINNA?!
aja ciao PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0