dagboken

jag har rensat min skrivbordslåda och fann en massa roliga saker.
eller ja det återupplivade en del minnen från bra&dåliga tider.
bäst av allt är nog min dagbok sen jag var 11 haha! gud..
sen hittade jag massa bilder, en teckning dilsah/dilsha hade gjort till mig i 3 typ eller vafan vet jag, otroligt längesen iaf.
där min familj var på bild och våran gamla hund max.
sen ett brev jag fick av jennifer nu i 9an, åh<3
sen mitt födelsedags kort jag fick från många ifrån 8/9an! så underbart.
ja, jag fann massa saker haha! kul som satan.
sen fann jag låttexten jag älskade från Eva&Adam och älskar ännu.

" Kaffe utan socker är som kärlek utan kyssar och kärlek utan kyssar är som ingen kärlek alls
så ska jag ha det annars vill jag inte ha det, pila bort på påven blir det inte i mitt pall
jag gör det om du köper nånting att sätta på mitt finger se till att inte köpa nåt för trångt
sköna hemma kvällar promenader ger mig spader
Isåfall tack och hej vi syns nångång
vi syns nångång"


Haha helt otroligt, jag älskar den.
Men nej nu ska jag städa lite här för nu har jag lämnat riga vilket innebar skratt&tårar sen ska jag ta och göra sallad,
hörs ikväll, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0