ensam är stark

just nu har jag endel blandade känslor.
lite hat och lite kärlek och lite pirr i magen, ja en massa känslor.
mest av alla är nog gymnasiet, jag är lättad!
jag vet nu vart jag ska börja, och vad jag verkligen vill, det är underbart!
och inte veta en endaste annan tjej ska börja där, skrämmer mig.
jag har Max till min stora lycka som ska börja med mig, det är underbart att ha någon vid ens sida.
sen har jag lite funderingar med kompisar, vilka man kommer ha även efter gymnasiet.
det är skrämmande.
lite hat känner jag för en viss person som kommer&går och leker med mig så jävla mycket.
pirret i magen har mr.x gett mig just för han är så snäll och söt och får mig känna som en prinsessa.
lite kärlek tillbringas till Henrik jag träffade idag, så söt och snäll.
ja massa känslor det går inte ens att förklara.
jag är nog lycklig trots alla känslor, jag är nog nervös inför framtiden.
inte sant?
nu ska jag kolla film iaf. med bästaste pappa.
puss trevlig fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0