favorit

nu spelas: Radiohead- Creep
min storfavorit av alla är ; ALEX
känn dig speciell :)

jaja har chillat galet ikväll med film och allt sånt där mys och hade planer att avsluta kvällen med ett varmt bad och tända ljus och allt... men de höll endast i 15 min typ tills Alex sms;a mig då var det bara att dra på kläder och ta ut hunden för att chilla. vilket var ett bra val! hade as kul ute, haha han är knasig han.

Alex: jenny, kolla här jag har fått en blåsa
Jenny: vart?
Alex: här här kolla (pekar på sin hand) och det kliar som fan
Jenny: * börjar asgarva* alex.. det är ett myggbett

hahah så satt vi där och nästan böla ihjäl oss av garv!

så en timme spenderades med världens skönaste människa, haha underbart!
och nu ska jag sätta på ännu en film fast först snacka lite med goa mike :)
och imorgon blir det en shopping runda med mammsen.
MYS
men ha en trevlig kväll/natt PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0