fredag!

tjabba tjena!
idag är det fredag vilket innebär för dom flesta partydag, men inte här inte.
vaknade imorse vid halv 1 och till min stora förvåning hade jag fått ett brev ifrån gymnasieintagningen.
där det stod att jag kommit in på Södertörns fria Hantverksgymnasium!
FYFAN vad glad jag vart skrek av glädje vilket innebar att jag väckte stina&pappa haha!
usch vad glad jag är, sen har man inte gjort så mycket stekt i solen med stina och lyssnat på bandit helt underbart!
ska nu hoppa i duschen sen fixa mig och gå ut med hunden på en promenad, ska spela minigolf idag med mamma och kanske pappa och med Bjerke! mysigt värre.
men nej nu ska jag fixa mig osv.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0