gotlaaand

det som händer på gotland, stannar på gotland

inatt kom jag hem ifrån en vecka's semester på gotland med käraste panto.
det har varit helt underbar!
tänkte berätta lite om resan.
åkte dit lördag morgon 5 gick båten, båtresan var helt okej, inge speciellt dåra.
väl framme i gotland så besökte vi lummelunda grottan som var helt underbar!
lite små seg men fin i tanken på historian.
på kvällen tog jag&panto oss ett dopp, fast nu minns jag inte om det var första eller andra kvällen första doppet skedde..
men iaf. fick då 32 fucking myggbett, skojjar inte helt sjukt! och pantp fick 27 st! haha fyfan asså.
tisdagen så drog vi till Visby för att därifrån ta oss till kneippby campingen där stina,linda&sofie var boende haha med annat skönt folk som fanns runt omkring!
var där och häckade eller chillade och dom badade och vi lärde känna regnbågsfolket haha!
alla snubbar hade färgat håret i olika färger för att bli ihågkommna, shet asså.
på kvällen var det dags för min dröm.. HÅKAN HELLSTRÖM, på wisby strand!
jag säger bara KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK till honom, åh det var så underbart.
han gjorde ; jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din   bäst av alla låtar!
sen dom andra dagarna var vi med "familjerna" lite och åkte runt och så.
var endel på campingen med dom andra, folket där var ju störtsköna! haha helt underbart.
bäst av alla är nog faan BRAT NIKLAS haha, så jävla skön snubbe.
hemresa bar av igår kväll då, och avslutades med pannkakor på piraten och sen en båtresa hem.
väl hemma var man varmt välkommen! <3
men ja.. bilder kommer antagligen upp ikväll eller imorgon :) ( en bild säger mer än tusen ord)
därför skriver jag bara det här, tack för en underbar resa panto+familj<3
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0