i just wanna scream

jag saknar dig mer än någonsin

hejsan!
hoppas allt är bra med er, här är det bra iaf. fortfarande smått sjuk men jag överlever!
hela morgonen&dagen har jag packat,städat,duschat,varit ute med hunden!
nu är jag äntligen klar med allt! super skönt.
måste ta mig till farmor och hämta pengar och sen åka till panto.
inatt klockan 3 drar vi! var osäker på det här men panto intala mig att det blir bra osv.
så why not?
jaja jag kommer sakna bebisen riga super mycket! och alla andra här hemma.
så inget bloggande föränns nästa helg lördag kväll eller söndag. får se när jag ens kommer hem.
men ja ni får ha det bäst här hemma iaf! och hålla tummarna på att vädret i gotland blir bättre.
har alltid otur när de gäller resor.. eller ibland.
haha
men PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Sabrin

Ha det så kul :D <3

2008-07-11 @ 17:29:19
URL: http://sabbesabbe.blogg.se/
Postat av: jenny

taaack sötis:D<3

2008-07-11 @ 18:43:59
URL: http://onesecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0