i will try to fix it

mitt i skiten, och nu kan jag inte ta mig ur det här på något sätt

jag drog in dig i ett och nu kan vi inte ta oss ur det här.
dom är också inblandade, det var aldrig meningen att vända upp och ner på allt.
förlåt.
jag ska göra mitt bästa försök till ett försök att rätta till allt och kanske en dag förlåta det som hänt.
men jag tror inte det, men först och främst ska jag rätta till allt.
jag vet att ni bara vill mitt bästa men likaså som jag vill erat.
det är just för att jag älskar er, jag låter er bry er om det.
jag vill egentligen inte, allt är så rörigt.
jag vill bort från det här, jag önskar att inget hänt.
fanfanfanfan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte du skriva om ditt liv år efter år, eller du kanske bara inte har hunnit de än :)

2008-07-02 @ 13:48:56
Postat av: jen

2008-07-02 @ 15:13:39
Postat av: jen

jo det kommer upp idag :)

2008-07-02 @ 15:14:26
URL: http://onesecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0