I'd give up forever to touch you

allt jag vet nu, är att jag skulle göra allt för att få vara din igen.

nu är klockan så mycket som 17.45
och jag har inte gjort något vettigt idag alls, sov till halv 1 då jennifer ringer och väcker mig. suck.
och började snacka om gymnasievalet osv. käkade frulle, tog en dusch och springer nu upp och ner till tättstugan.
tråkigt värre, men men dagens planer idag är iaf. handla med mamma saker inför gotlands resan, nästa vecka!
Och sen handla inför morgondagens (tältning) hihi med Lindorna&Joakim! wihu
Och ja mer vettigt har jag inte att säga som vanligt då.
Jo juste måste träffa Bjerke idag också för att prata hm..
Men nej nu ska jag till tvättstugan igen -.-
PUSS


Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

fin blogg :)

2008-07-03 @ 17:49:28
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0