lilla "gustav"

eftersom det är sabrin's födelsedag, så tvingade jag min feta röv att gå till centrum för handla en bukett blommor till sabbe. sagt som gjort och mötte henne, gick runt lite och snackade om allt mellan himmel&jord.
var väl ute i nästan 2 tim, hihi det var jätte mysigt att träffa dig gumman! <3
ska nu käka kycklingsallad sen kolla film hihi,

Jag har några önskningar här som jag vill göra/ha

- Fixa löshår  ( så trött på det här korta håret spec när det inte är någon frisyr )
- Shoppa en massa inför skolstarten
- Jag vill tågluffa! det verkar sjukt kul haha
- Jag vill ha hem lilla igelkotten jag och sabbe stötte på, så himla söt och så nös den ! BEBIS<333

Kommentarer
Postat av: Sabrin

Haha Gustav i mitt <3

2008-07-30 @ 20:33:56
URL: http://sabbesabbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha så bra! me <3 gustav

våran lilla snoris haha

2008-07-30 @ 21:07:18
URL: http://onesecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0