liten lista

Jag lyssnar på: The kooks- one last time
Jag pratar: helt tiden
Jag älskar/tycker om: att skratta
Jag avskyr när folk frågar: saker som dom inte har med att göra
Kärlek är: underbart
Någonstans, tänker någon på: mig HAHA
Jag kommer alltid att: vara samma Jenny.
Jag är hemligt förälskad i: om jag är hemligt förälskad så berättar ja ju inte det?
Sist jag grät var: igår
Min mobiltelefon är: röd
När jag vaknar på morgonen: så segar jag ett tag och sätter på musik
Innan jag går och lägger mig: lyssnar jag på musik.
Bebisar är: söta men jobbiga
Just nu tänker jag på: att jag måste ut med hunden snart
Idag har jag: varit hemma bara
I kväll har jag: chillat, kollat film osv.
I morgon kommer jag: handla inför gotland's resan och tillbringa dagen med min familj
Jag vill verkligen: bli frisk och må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0